Puhujan aiheita
Rami Karhu puhuu ja kouluttaa inspiroivan monipuolisesti digitaaliseen liiketoimintaan ja transformaatioon liittyvistä aiheista.
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen liiketoiminta
- Digitaalinen markkinointi
- Digitalisaatio
- Innovointi ja muutos modernissa organisaatiossa
- Kasvu
- Työnmurros
- Työntekijäkokemus
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
Rami Karhu
Digiliiketoiminnan moniottelija, konsultti ja yrittäjä Pyydä tarjous ›Rami Karhulla on yli 15 vuoden kokemus digitaalisesta liiketoiminnasta, niin olemassaolevan bisneksen digitalisoimisesta kuin täysin uuden bisneksenkin rakentamisesta. Hän hyppäsi yrittäjäksi ja konsultiksi Eilakaislan Chief Digital Officerin tehtävästä, jossa hän rakensi uuden, disruptoivan SaaS-liiketoiminnan tyhjästä perinteiseen henkilöstöalan perheyhtiöön. Hän on kokenut digi- ja transformaatiohankkeet molemmilla puolilla pöytää, niin ostajana kuin myyjänä ja toimittajana. Kokemuksen syvä rintaääni löytyy mm. seniorikonsulttina, markkinointijohtajana, liiketoimintajohtajana ja CDO:na toimineen Ramin kurkunpäästä.
Kokeneena puhujana ja harrastemuusikkona Rami on tottunut viihdyttämään mikrofonin ääressä erikokoisten yleisöjen edessä, oli kyse muutamasta kymmenestä tai muutamasta tuhannesta ihmisestä.
Rami Karhu on auttanut yli 100:aa organisaatiota urallaan. Mukaan mahtuu suuria kansainvälisiä pörssiyhtiöitä, startupeja ja yhdistyksiä & julkishallinnon kenttää. Häntä kiinnostaa digitaalinen transformaatio – ei vain kiihtyvinä teknologisina murroksina, vaan myös uudenlaisena organisoitumisena ja työn tekemisen muutoksena. Digimuutos ei ole rakettitiedettä (aina), mutta ei se helppoakaan ole. Rami Karhu sparraa mielellään, kun digitalisaatiokohina tukkii korvat.
Esimerkkejä aiheista:
Uudet bisnekset, sisäiset startupit ja kiihdyttämöt perinteisessä organisaatiossa
Onko haaveissa tehdä kokonaan Nokiat vai kokeillaanko ydinbisneksestä irrallaan vähän uusiakin mahdollisuuksia? Puheessa tarkastellaan toimivien organisaation haasteita niiden lähtiessä tekemään uusia aluevaltauksia digimaailmaan.
Digitalisaatio – kohinasta ja diibadaabasta teoiksi
Miten nykybisneksen tehostaminen ja kasvattaminen eroaa täysin uuden digibisneksen pyörittämisestä? Miten uudet teknologiat vaikuttavat organisaation prosesseihin ja toimintaan? Digimuutos ei ole rakettitiedettä mutta ei se helppoakaan ole. Tämä esitys avaa uusia näkökulmia ja helpottaa muutoksessa.
Digiliiketoiminnasta hilloa ja asiakastyytyväisyyttä
Miten tehdään rahaa digitaalisissa palveluissa ja mitataanko tulosta samalla tavalla kuin ydinbisneksessämmekin? Miten asiakastyytyväisyys vaikuttaa tulokseen ja miten tulevaisuuden asiakasta palvellaan?
Markkinointiteknologia ja -työ 2025
Markkinointiteknologia on muuttunut ällistyttävällä nopeudella. Minkälaista on markkinointityö muutaman vuoden päästä ja miten hyödynnämme tukiälyä?
Ihmistyön muutokset & vaatimukset robotiikan ja keinoälyn aikakaudella
Vieläkö kysellään, viekö tekoäly työpaikkamme? Puheessa käydään läpi muuttuvan työn mahdollisia tulevaisuuksia ja miten meidän itsemme pitäisi työntekijöinä ja organisaatioina muuttua.