Puhujan aiheita
Hennä vetää räväkän inspiroivia luentoja ja osallistavia työpajoja sekä viereisen palstan otsikoista että alla näkyvistä aihepiireistä. Varaa suosittu ja innostava Henna puhumaan tai kouluttamaan.
- Asiakaskokemus
- Asiantuntijoiden johtaminen ja johtamisen muutos
- Customer Experience Test Lab
- Kokemusdatalla johtaminen
- Työntekijäkokemus ja työpäiväkokemus
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
Henna Ojala
Strategi, asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen huippuosaaja Pyydä tarjous ›Henna Ojala on strategi, puhuja ja kouluttaja, joka hyppäsi viime syksynä strategiaprojektien parista yhteen maailman kuumimmista kasvuyrityksistä, HappyOrNot:iin. Henna on sparrannut kansainvälisten pörssiyritysten, koulutusorganisaatioiden kuin pk-sektorin yritystenkin tiimejä, asiantuntijoita ja johtajia. Hän järkeistää laajoja strategisia kokonaisuuksia arkipäivän tekemisen tasolle.
Hennan inspiroivat puheenvuorot herättelevät ja kannustavat muutokseen. Hän tuo toivottua konkretiaa, esimerkkejä ja selkeitä askelmerkkejä asiakaskokemus- ja työntekijäkokemuskeskusteluun sekä digiajan johtamiseen.
“Dataan ja digitaalisuuteen on helppo hukkua. Kaikki data on turhaa, jos se ei johda arkipäivän toimenpiteisiin. Tarvitaan yksinkertaistamista, empatian ja datan yhdistämistä liiketoimintaan. Menestyvien yritysten asiakas- ja työpäiväkokemusten ytimessä on aina Human to Human -ajattelu.”
Hennalla on puheenvuorojen lisäksi monipuolinen kokemus myös johdon strategiatyöskentelyn fasilitoinnista, koulutuksista sekä tiimien sparrauksista. Hennan metodit ovat käytännönläheisiä ja osallistavia.
Puhujatori & Asiakkaat: “Selkeästi muutosagentti” “Henna on innostava, idearikas ja hohtava tyyppi. Hän on oikea henkilö vetämään isoja kokonaisuuksia, työryhmiä, inspiroimaan ja innovoimaan.“
Esimerkkejä aiheista. Saatavilla yksittäisinä puheenvuoroina ja osallistavina työpajoina.
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Loppu jargonille. On aika siirtyä sanoista tekoihin. Miten muodostaa selkeä roadmap asiakaskokemuksen kehittämiseen? Miten viedä muutos läpi organisaation ja miten asiakaskokemus näkyy jokaisen arjessa? Vastauksia kysymyksiin mitä, miksi, miten ja yllättäviä esimerkkejä asiakaskokemustiedon luovasta käytöstä eri toimialoilla.
Konkretisoi 360° asiakaskokemus
Asiakaskokemuksen kehittäminen jää usein irralliseksi ja puheen tasolle. Customer Experience Test Lab on tehokas menetelmä, jolla tuot koko organisaatiolle esiin mitä asiakas näkee, kuulee ja kokee.
Kuka johtaa?
Suosittu puheenvuoro ravistelee esimiehiä ja johtajia sekä auttaa ymmärtämään johtamisen roolia digiaikana.
360° työntekijäkokemus
Henna kuljettaa esimiehet ja johtajat läpi koko työntekijän polun. Näe ja koe itse miten rakentaa, mitata ja kehittää 360° työntekijäkokemusta.