Puhujan aiheita
Katrin pääteemoja ovat:
- Asiakaslähtöisyys voittajastrategiana
- Asiakaspolun kuvaaminen ja johtaminen sujuvammaksi
- Lean- ja palvelumuotoilumenetelmät käytännön toteutuksena
- Muutosjohtamisen 5 sudenkuoppaa
- Muutosjohtamisessa yhteistyön merkitys kasvaa
- Osa-optimoinnin välttäminen ja korjaaminen
- Prosessin pullonkaulojen virtauksen johtaminen paremmaksi yhteistyössä
- Strategiasta toteutukseen: miten valjastaa työntekijät ja esihenkilöt yhteiselle agendalle
- Tehokkaan jalkauttamisen taika: korkeiden tavoitteiden rooli lopputuloksessa
- Tiedolla johtaminen ja sen visualisointi tavoitteen polttoaineeksi
- Työyhteisön tyytyväisyyden johtaminen strategian avulla: asiakaslähtöisesti ja työntekijöiden kanssa suunnitellen
Palkkiot
Puheenvuorot : Pyydä tarjousKatri Mustonen
Kehitysoptimistinen terveydenhuollon johtaja, valmentaja ja tutkija Pyydä tarjous ›Katri Mustonen on kehitysoptimistinen terveydenhuollon johtaja, valmentaja ja tutkija.
Katri on filosofian tohtori, joka on väitöskirjassaan tutkinut terveydenhuollon muutosten vaikutuksia organisaatioissa ja toteuttanut terveydenhuollon kehittämistä useissa eri organisaatioissa yli 15 vuoden ajan. Lisäksi Katri on työuransa alussa toiminut 5 vuoden ajan lasten teho-osastoilla sairaanhoitajana, joten hän tuntee sekä käytännön että hallinnon näkökulman hyvin. Nykyisin Katri konsultoi yrityksiä strategisissa asiakaslähtöisessä muutoksessa.
Katri Mustonen on toteuttanut muutoksia suurissa organisaatioissa, kuten implementoinut lean-transformaation, pilotoinut palvelumuotoilua ja johtanut sekä kehittämistä että palvelutoimintaa niin pienten kuin suurten tiimien esihenkilönä. Katrilla on monipuolinen osaaminen strategisessa suunnittelussa, muutosjohtamisessa, kehittämisen johtamisessa sekä toteuttamisessa. Hänen vahvuutenaan on inspiroivat puheet, jotka herättävät motivaation muutoksiin ja esittävät aloituksen paikkoja. Hän on implementoinut kehittämistä useilla eri tasoilla, ja ymmärtää, miten jalkautus toimii ja miten ohittaa yleisimmät ongelmat.
Katri pyrkii nostamaan asiakaslähtöisyyden kehittämisen keskiöön sekä edistämään yhteistyötä organisaation eri toimintojen kanssa, jotta palvelu ja prosessi virtaa mahdollisimman sujuvasti. Katri korostaa, että työntekijälähtöisyys on tärkeä tavoite, ja sitä tulee entisestään kehittää asiakaskokemuksen tavoitteiden kanssa päivittäisessä toiminnassa, jotta parannetaan jatkuvasti asiakkaan kokemusta ja näin kiritetään lopputulosta.
Katri Mustonen on puhunut sekä Suomessa että ulkomailla, mm. Portugalissa ja Ranskassa tieteellisissä konferensseissa. Puheen tavoitteena Katrin mielestä on kuulijan motivaation sytyttäminen käytännön kokemuksilla ja lisäarvon tuominen akateemisesti todennetulla tiedolla.
Tavoitteena on inspiroitua ja rohkaistua kehittymään jatkuvasti, tätä muutosta Katri tukee puheenvuoroillaan.