Puhujan aiheita
Tarja Eloranta vetää työpajoja, joissa osallistujat laitetaan ajattelemaan uudella tavalla. Vanhasta pois ja kokeilemaan uutta. Työpajat antavat käytännön vinkkejä ja hyödyllistä informaatiota sekä rohkeuden kokeilla uusia ideoita. Tarjan innostavia aiheita ovat:
- Arvot arkikielelle – työpajat ja fasilitointi
- Digitaalinen asiakaskokemus
- Kasvata dialogisuudella luottamusta organisaatiossa
- Muutosjohtaminen – työpajat ja fasilitointi
- Tekoäly, digi ja minä – ymmärrä ja hyödynnä uutta teknologiaa
- Tietopääomalla kilpailukykyä
- Valmentava johtaminen ja johtajuus
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
Palkkiot
Luento: Pyydä tarjous3h workshop: Pyydä tarjous
Tarja Eloranta
Asiakaslähtöisen digitaalisen palvelukokemuksen rakentaja, muutoskyvykkyyden valmentaja Pyydä tarjous ›Tarja Eloranta aloitti uransa Nordeassa, jossa oppia kertyi monenlaisista tehtävistä. Tarja oli mukana mm. ensimmäisissä pankkialoitteisissa verkkotapaamisissa, sekä markkinoinnissa jo 2000-luvun vaihteessa. Sieltä ura eteni valmentamaan asiakaslähtöistä palvelua ja myyntiä asiantuntijatyössä sijoituspuolella, josta matka jatkui edelleen vaativiin esimiestehtäviin.
Tarja on esimiehenä johtanut läheltä pankkitoiminnan muutosta perinteisestä digitaaliseen. Hän jakaa kokemuksiaan muutoksen läpiviennistä, teknologian käyttöönotosta ja näiden haasteista ja mahdollisuuksista.
Tarja on valmentanut yli 500 asiantuntijaa kasvotusten, etänä ja digitaalisesti tapahtuvan asiakaskohtaamisen taidoissa. Sen jälkeen hänet on nähty esimiestyön ja johtoryhmien valmentajana monella toimialalla, pienistä suuriin yrityksiin ja yhteisöihin. KM Futuressa muutaman vuoden toimineena yrittäjänä Tarja auttaa yrityksiä vahvistamaan kilpailukykyään digitalisoituvassa toimintaympäristössämme. Tarjan mukaan tarvitaan ymmärrystä kansan kielellä ja hän on oikea osaaja auttamaan siinä.
Tarjan osaaminen nousee esiin keskusteltaessa johtamisesta tai tiedolla johtamisesta, uudesta teknologiasta, liiketoiminnasta ja asiakaskokemuksesta.
Tietojohtamisen ammattilaisena Tarja auttaa kehittämään aineetonta pääomaa ja luomaan sillä kilpailukykyä. Tarja valmentaa muutoskyvykkyyttä työnmurroksessa yksilöille ja ryhmille, valmentaa esimiehiä ja johtoryhmiä parempaan yhteistoimintaan, tietoperustaiseen päätöksentekokykyyn ja teknologian hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Rohkeus kokeilla, rohkeus uudistua, rohkeus poisoppia ja rohkeus voida paremmin.