Puhujan aiheita
Tea Klinga on innostava puhuja, jonka puheenvuorojen aiheet löytyvät viereisen palstan otsikoista sekä alla olevista teemoista:
- Ajanhallinta
- Arkijohtamisen malli ja työkalut johtamisen sujuvoittamiseen
- Esihenkilön jaksaminen
- Tulosta hyvinvoinnista
- Tunneälykäs asiakaspalvelu kilpailuetuna
- Tunneälykäs työyhteisö ja johtaminen
- Varmista hyvä asiakaspalvelu
- Vuorovaikutus työyhteisössä
Palkkiot
Luento : Pyydä tarjous3h workshop: Pyydä tarjous
1 päivän koulutus: Pyydä tarjous
Tea Klinga
Tunneälykkään arkijohtamisen, työyhteisön toiminnan ja asiakaspalvelun valmentaja Pyydä tarjous ›Tea Klingan toiminnan tavoitteena on parantaa suomalaista työelämää tunneälyn, ilon, jaksamisen, vahvuuksien ja onnistumisten huomioinnin sekä elinikäisen oppimisen kautta.
Tean taustalla on pitkä kokemus kaupan alan työtehtävistä aina asiakaspalvelusta esihenkilötehtäviin. Tea Klinga puhuu intohimolla ja kokemuksen kautta työyhteisön toiminnan parantamisen sekä tunneälyn tärkeyden puolesta.
Oletko kyllästynyt puheisiin, koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa viljellään ammattitermejä, laajoja teorioita ja joissa asiat eivät sellaisenaan sovellu työhösi? Tea Klinga keskittyy arkeen soveltuvaan asiaan käytännönläheisesti, tutkimuksia ja teoriaa hyödyntäen ja saat selkeää tietoa tarvettasi kunnioittaen!
Kaikki koulutukset tarjoavat teorian lisäksi vinkkejä asioiden hyödyntämiseen ja kehittämiseen omassa arjessa. Puheenvuorot ja koulutukset räätälöidään aina kohdeyleisölle. Aiheet ovat räätälöitävissä puheenvuorojen lisäksi useamman kerran laajemmiksi koulutuksiksi.
Tealta voit odottaa energistä, innostavaa, aitoa, keskustelevaa ja osaavaa työyhteisön kehittämistä ja arkijohtamisen valmennusta.
”Nostaa esille asioita, jotka jäävät liian helposti huomaamatta vaikka niihin tulisi panostaa.”
”Hyviä työkaluja ja ajatuksia kehittää omaa tekemistä.”
”Tietää mistä puhuu.”
”Ihanan arkisia asioita ja teon ohjeita, ei vain sanahelinää, kyllä kolahti!”
Tean puheenvuorojen ja koulutusten esimerkkiaiheita
Arkijohtamisen malli ja työkalut johtamisen sujuvoittamiseen
Käytännölliset vinkit arjen työskentelyyn ja tunneälykkäät toimintatavat ajanhallinnan tueksi.
Tunneälykäs asiakaspalvelu kilpailuetuna
Asiakastyytyväisyys ja -kokemus parantuvat kun asiakasta ymmärretään sekä tunnistetaan kuinka oma toiminta vaikuttaa muihin.
Työyhteisön vuorovaikutus kuntoon
Hyvinvoiva työyhteisö tekee tulosta – kuinka juuri teidän työyhteisön arjen vuorovaikutusta kehitetään?
Tunneälykäs työyhteisö ja johtaminen
Tunneälyn avulla voidaan johtaa tehokkaammin ja motivoida. Tunneälykös työyhteisö on kykenevä kohtaamaan myös haasteet ja muutokset paremmin.
Tulosta hyvinvoinnista
Miksi ja miten työyhteisön ja esihenkilön hyvinvointi vaikuttaa tulokseen sekä kuinka rakentaa hyvinvointia yhdessä?
Esihenkilön jaksaminen
Väsyneen esihenkilön on vaikea olla hyvä esihenkilö. Tutustutaan miten väsymys heikentää johtamista, työyhteisön fiilistä ja kuinka tietoisesti huomioimalla voit ylläpitää omaa hyvinvointia. Koulutuksessa hyödynnetään businessmodel canvaksesta luotua jaksamisen-karttaan. Pohditaan keinoja ajanhallintaan, delegointiin ja tärkeysjärjestyksen luomiseen, jotta työhön saadaan paremmin hallinnan tunne.
Varmista hyvä asiakaspalvelu
Mistä hyvä asiakaspalvelu koostuu? Kuinka tilanteen voi pelastaa ja ylittää odotukset reklamaation yhteydessä? Kuinka taata aina hyvä ja tasalaatuinen asiakaspalvelu? Miksi hyvä asiakaspalvelu on tärkeää alasta ja työstä riippumatta? Myyvän asiakaspalvelun hyödyt.