Puhujan aiheita

Veikon inspiroivat ja huumorilla höystetyt puheenvuorot ja osallistavat työpajat pitävät osallistujat hereillä – alusta loppuun asti. Ne haastavat perinteisiä ajattelutapoja sekä kannustavat ja motivoivat muutoksen rakentamiseen – yhdessä työntekijöiden ja organisaation asiakkaiden kanssa. Veikko on tekijä, joka tuo sekä konkretiaa että käytännön esimerkkejä niin puheenvuoroihin kuin työpajoihin. Veikon esiintyy sekä alla olevilla otsikoilla että tilaajan tarkentamilla kulmilla kyseisistä aihepiireistä.

  • Asiakaskokemus & työntekijäkokemus: mitä, miksi, mihin ja miten?
  • Liiketoimintamuotoilu: mitä, miksi, mihin ja miten?
  • Palvelumuotoilu: mitä, miksi, mihin ja miten?
  • Webinaarit ja verkkokoulutukset

Veikko Törrönen

Palvelu- ja liiketoimintamuotoilu sekä asiakaskokemuksen strateginen taso Pyydä tarjous ›
Lue lisää ›

Puhujan aiheita

Veikon inspiroivat ja huumorilla höystetyt puheenvuorot ja osallistavat työpajat pitävät osallistujat hereillä – alusta loppuun asti. Ne haastavat perinteisiä ajattelutapoja sekä kannustavat ja motivoivat muutoksen rakentamiseen – yhdessä työntekijöiden ja organisaation asiakkaiden kanssa. Veikko on tekijä, joka tuo sekä konkretiaa että käytännön esimerkkejä niin puheenvuoroihin kuin työpajoihin. Veikon esiintyy sekä alla olevilla otsikoilla että tilaajan tarkentamilla kulmilla kyseisistä aihepiireistä.

  • Asiakaskokemus & työntekijäkokemus: mitä, miksi, mihin ja miten?
  • Liiketoimintamuotoilu: mitä, miksi, mihin ja miten?
  • Palvelumuotoilu: mitä, miksi, mihin ja miten?
  • Webinaarit ja verkkokoulutukset

Pyydä tarjous

* Pakollinen kenttä